Tatuering

Är väldigt sugen på att gadda mig igen, har ju redan en text på ryggen men är nu sugen på en symbol vid revbenet. Dock inte alls säkert. Måste fundera på det ett bra tag innan jag bestämmer mig. Blir nog till hösten om det ens blir nått.
Dock så måste jag fylla i den som jag har nu. Texten har blivit minimal på vissa ställen så vill fylla ut det igen!
MEN hittar aldrig någon tid, är det inte skola så är det något annat, och vill verkligen ha det gjort snart.. Får se till att boka in en dag efter London-resan.
 
För stunden sitter jag nere i köket och gör inte så mycket. Tänkte försöka komma igång med bloggandet igen (får se hur det går haha) Dock så kommer jag nog inte blogga nått när jag är i London.
Juste, kan berätta om i fredags! Madde hade 20-års middag. Vi var ett gäng som åt gott och sedan drog jag, carro och madde ut! Det var riktigt roligt, en av de bästa utgångarna på länge! Dock så var madde alldedes för full haha. Så hon hade inte lika kul som mig.
Vi blev körda till stan både dit och hem, snacka om lyx! 
Nu ska jag stänga av datorn och hitta på något annat.
Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0