hur fin får man bli?

Nu har jag hämtat all packning från Carro! allt ligger på sängen just nu, vet inte hur allt ska få plats i garderoben? Får hitta på någon lösning!
Annars så har jag precis ätit middag, oxfilé.
Igår när jag kom hem så hittade jag en lapp på golvet där det stod att någonting väntade på mig i kylskåpet och frysen. Trött och seg efter resan tänkte jag först "vad har mamma hittat på nu, vill hon att jag ska äta middag nu mitt i natten eller vad är det frågan om?" sen när jag studerade lappen lite noggrannare så inser jag att det inte ens är mammas handstil, inte ens lik för fem öre. Det är babe som har skrivit lappen! Går och öppnar kylen och frysen och där ser jag chokladdoppade jordgubbar och en Ben & Jerry! Hur underbar får man bli?!
Tänkte då genast "tänk om han är här, där uppe i mitt rum" men tvivlade rejält då han började 08.00 dagen efter och måste då stiga upp 06.00. Gick till hallen igen för att kolla efter hans skor, inga skor syntes till. "Han måste bara varit här och lämnat allt gott" tänkte jag och gick upp med ett leende för trappen. UNDERBAR pojkvän! Öppnar dörren in till mitt rum och där ligger han!!!
 
UNDERBAR
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0