seg onsdag

Hejsan!
Har haft fullt upp med skolan och jobb. Nu när vi läser Organisation || så har vi en inlämning varje vecka, alltså 5 inlämningar och sådana texter tar tid.
Har för övrigt fått jobb på Statoil! Så jobbade mitt första pass nu i måndags och sen ska jag även jobba torsdag samt fredag den här veckan! Super kul men så mycket saker man ska lära sig/komma ihåg. Just nu känns det omöjligt. Vi får hoppas att efter 1-2 månader så flyter allt på och jag jobbar självständigt. Verkligen perfekt nu till sommaren, började bli jäkligt nojjig att jag skulle bli utan arbete under de 3 lediga månaderna. Kul liksom när alla man känner jobbar och man själv sitter hemma och trycker. Så jag är superglad över detta och är taggad på att jobba och få lön!!
Annars så ska jag snart in till skolan. Ska träffa gruppen kl 12 för att läsa igenom uppgiften och ändra det sista innan vi skickar in den vid 1 tiden. Det är alltså första uppgiften, sen är det bara att börja på nästa.
Slutar kl 3 idag men ska stanna kvar en liten stund med Carro och plugga lite. Sen ska jag hem och bara ta det lugnt. Lär väl vara hemma runt 5-6 tiden. Blir bra till middagen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0