trött tjej

Hejsan!
Är så otroligt trött. Kaos dag!
Kan börja men att berätta att igår (måndag) så jobbade jag, öppning för första gången. gick upp 04.30................ SEN åkte jag dessutom till skolan efteråt och studerade till kl 3. Kom hem och var helt slut. Låg och sola en stund med Hanna och sen hämtade jag babe. Slocknade senare på kvällen, vaknade igen vid 9 och la mig igen, denna gång för att sov hela natten. Skola idag igen så larmet ringde kl 07.00. Åker in till skolan och då har det skett en olycka på den röda linjen. var helt kaos!
Åkte ner för rulltrappan och höll på ramla för det var så mycket folk så man kom liksom inte av rulltrappan... Tog tag i en killes ryggsäck för att hålla mig uppe hehe.
Fick åka till Odenplan och sedan vidare till universitetet. Kom 30 minuter försent så hela föreläsningen kändes helt onödigt och sen satt jag och Ellinor och arbetade med en uppgift som ska in på torsdag morgon.
Nu är jag så trött så jag håller på gå sönder. Ska jobba imorgon också så ska upp 04.30 igen.
När jag är sådär supertrött så rinner det alltid tårar från ögonen och det har det gjort i princip hela dagen.
Nu ska jag duscha, tränat lite lätt. Sen ska jag bara vila, känns som om jag behöver sova i 3 dygn för att bli normal igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0