hemma

Home sweet home, eller? London var GALET. Har aldrig shoppat så mycket och har nog aldrig skrattat så mycket under en helg. Staden var helt magisk och affärerna innehöll så snygga kläder att det var svårt att hålla tassarna borta. Fick med mig hem ca 10 påsar fulla med kläder (som just nu befinner sig hon Carro haha, ska hämta allt ikväll)
Resan dit gick finemang men resan hem var helt kaos haha. Kan säga att vi fick springa en hel del. Väskorna klarade precis invägningen så lite tur hade vi ändå.
Johan Falk åkte med på planet både dit och hem så det var häftigt! Finns egentligen inte så mycket att berätta om själva resan, ni kan ju tänka er vad vi gjorde.... shoppa!
Kan dock berätta om mina fötter, tänk er konstant smärta i både fötter och ben 4 dagar i rad och ni ska gå flera mil varje dag. Ungefär så hade både jag och Carro det varenda dag! Fick sammanlagt 4 blåsor på fötterna (en lika stor som en 5-krona) och massa skavsår.
Nu är det rehab för fötterna här hemma som gäller!
Vi bodde på ett jätte fint hotell med mysiga rum, det enda som fattades var en kyl, lite irriterande.
 
Hela resan var så otrolig rolig och definitivt en upplevelse jag aldrig kommer att glömma!
Nu kommer min garderob svämma över, and I love it!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0