sorry

okej har inte bloggat på ett tag. har inte direkt haft fullt upp. Inta haft lust helt enkelt. Tentan gick skit så det kan vara en av anledningarna.
Har pluggat mycket i skolan, förra veckan hade vi en inlämning som jag kämpade med och nu har vi ännu en inlämning som ska in + presenteras på torsdag. Vi har suttit och arbetat förfullt i skolan. Igår var hela dagen smockad. Vi skulle ses kl 08.00 i skolan så väckarklockan ringde vid 06.00. satt till skolan till kl 4 och sen fort hem, äta middag och sedan åka till jobbet och arbeta fram till 23.00 så jaa, ni kan nog förstå att jag var helt död sen. Fan vad trött jag var på jobbet, höll på att somna stående.
 
Aja nu är det en ny dag! är ledig idag, både från skola och jobb. Känns väldigt bra med tanke på min stressiga dag igår. Dock så när vi är "lediga" från skolan innebär det bara plugg hemma. Så har fixat lite med uppgiften och läst två kapittel i 1 av de 3 böckerna.
Nu måste jag fortsätta plugga, vi hörs nog sen (:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0