Torsdag

Sitter och pluggar nu, gick upp halv 10. Babe ligger kvar och sover medan jag sitter här och sliter haha. Tänkte bara gå igenom lite saker och sen tar jag resten ikväll.
Ska sälja mina gamla skolböcker idag, alla tre ORG böckerna! känns bra att få tillbaka iaf lite pengar på det man la ut för alla jäkla skolböcker.
På bara 1 termin har jag säkert lagt ut 2000. Inte kul liksom. Kommer kanske få tillbaka 1200 om jag lyckas sälja alla. Har sålt 4 böcker hitils. 2 kvar (de dyraste såklart) redovisningsböckerna som jag köpte helt nya för 1000 kr. Lagt ut de för 800:- och hoppas att nån snart vill köpa dem!
 
Carro är lite småsjuk idag så får se om hon kommer till skolan, kommer bli tråkigt att åka in själv men sen åker hon ju till USA i 10 dagar..... DÅ kommer det bli jävligt tråkigt att åka fram och tillbaka från skolan helt själv, men det värsta kommer nog va lunchen!!
Hahaha har ingen att äta lunch med... Om jag inte vill köpa med de andra fast jag föredrar att spara in pengar och ta med matlåda.
haha aja det ska nog gå, eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0