Söndag

 
Det är alltid söndagar som får en på dåligt humör. Skolan väntar dagen efter och det är en tidigt läggning som gäller. Jag får ångest om jag inte känner att jag pluggat tillräcklig och så känner jag just nu. Får köra extra hårt imorgon istället. (säger jag nu liksom, imorgon när jag sitter med 100 olika papper kommer jag nog inte tycka likadant. Eller vad tror ni)
Skulle vilja fixa mina garderober. Rensa bland alla kläder och stada ur dem. Har även två hyllor som inte är uppsatta än... Finns liksom ingen tid?
 
Imorgon åker Gurran... känns konstigt. Var ju liksom inte alls länge sedan vi låg på greklands stränder och pratade im allt och inget. 2 veckor ensama, har alltid varit nära vän méd gurran men efter den resan blev hon verkligen som en syster för mig. Finns nog ingenting hon inte vet om mig. Kan liksom prata om allt. Därför känns det verkligen extra jobbigt nu när just hon ska åka..
Hon kommer få det så jävla kul och jag kommer vänta på henne här hemma. När hon kommer hem är vi 20 år och kan rocka systembolaget. ♥
 
2013... känns konstigt att skriva det, en ny bok med blanka sidor som väntar på att fyllas med livets alla händelser. Bra som dåliga.
Min bok har hitils fyllts med:
  • nyåret som inte direkt var det bästa
  • Gurran som åker
  • massvis med plugg
Men också bra saker som:
  • En helt underbar kväll med familjen, babe och släkten med bowling och middag på Hard rock cafe
  • Middag med mina favorittjejer från gamla klassen
  • mysdagar med babe

Nu ska jag gå upp till mitt rum och läsa lite!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0