söndag

Hej!
Idag har jag pluggat, ovanligt va? haha eller inte.
Igår var jag med hanna! var super kul och mysigt. Vi gjorde inte något speciellt, satt mest och snackade om allt möjligt.
Idag runt 12 åkte jag och klippte mig. Hitta en helt underbar frisör som jag absolut ska fortsätta gå hos! Är så sjukt kräsen när det gäller mitt hår. Litar inte alls på många, men hon var super!
Är jätte nöjd, inte värsta förändringen, lite toppar, uppklippt och en längre snelugg fixade jag (:
Sen nu ikväll åkte jag och babe till IKEA. Vi åt middag, handlade en kudde till oss och en ram där man kan ha 3 bilder i som jag ska sätta upp i mitt rum så fort jag fixat bilderna!
Pappa satte upp mina hyllor igår också! skit snyggt (; så nu är de fulla med mina design cocacolaflaskor (exklusiva ;) mina parfymer och mina dyra marimekko skålar! Love it!
 
Nu ska jag fortsätta plugga och sen gå upp till babe!
puss på er
 
jo men juste, försökte ladda upp bilder på mina konstverk till cupcakes men det går inte? irreterande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0