ses snart igen

 
Nu befinner sig gurran på arlanda. Idag är dagen med det stora D. Satt och blev riktigt avundsjuk på henne nyss, tänk vilket äventyr hon kommer få... Om jag var i hennes skor skulle jag fan också dragit!
Det är absolut inte hejdå, det är "ses snart igen!"
Älskar dig bästa!
 
Jag är hemma nu iaf och måste sätta igång med plugget. Ni vet nog vid det här laget hur mycket jag ogillar detta ämne, och hur otroligt svårt det är så lid med mig.
Ska dra och gymma lite senare iaf är planen. Hoppas jag har energi till det.. Funderar starkt på att beställa hem tabletterna HEAT. Ska öka energinivån och minska hungern, och på de sidor jag läst så verkar folk tycka de är bra..
Kan fettet bara försvinna någon gång eller haha
 
Nej nu är det nog dags att fylla huvudet med finansiering. Hörs lite senare, tjao
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0