ingen fritid här inte

Skulle ju egentligen jobbat nu men kunde ju inte, så nu får jag tydligen ogiltig frånvaro? vad nu det är..
Inget jag kunde hjälpa liksom, de kanske inte borde sätta mig på ett 17.00 pass på en vardag när de vet att jag studerar inne i stockholm och går till sent på kvällarna. orkar ej.
Aja skit i det, vad kan hända liksom.
Kom in till skolan vid 11 och satt och plugga nonstop fram till kl 5. Det känns mycket bättre nu med allt! (fast ändå inte bra haha) Jocke, min räddare, han satt och hjälpte mig hela dagen och föklarade allt. Utan honom skulle jag vara totalkörd kan jag säga.
Efter skolan blev jag upphämtad från tåget av pappa och jocke (min bror den här gången) och så begav vi oss till IKEA och åt middag. Lyxig fredagsmiddag huh? hehe
Kom hem halv 8 och har suttit och pluggat sedan dess. Känner mig väldigt ambitiös som sitter och pluggar en fredagskväll. Som det står i rubriken "ingen fritid" stämmer otroligt bra.
Nu ska jag fortsätta med plugget en liten stund till och sedan sova!
 
Hitta en gammal bild på mig, fast ser typ likadan ut haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0