bakar!

heej!
Har pluggat i sisådär 3 timmar. Tog en pause och bakade! cupcakes! Älskar ju att baka, gör det välidigt ofta. Fick en skit bra bakbok i julklapp så den satt jag och bläddrade i och bestämde mig tillslut för cupcakes.
Choklad med en vanlijkräm ovanpå, dekorerade med rosa strössel hihi.
Ska ta bild och visa er snart! :)
Tänkte dra igång plugget igen så fort jag är klar med baket, lockar inte så mycket men vad ska man göra?
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen är jag med banan om hon kan, eller med babe. Dock så har båda dom "typ" andra planer redan.
Annars är jag hemma och myser.
 
Vill verkligen fixa i min garderob! skänka der gamla och in med det nya. Min familj blir galna på mig eftersom jag köper nya kläder hela tiden. Har nyss beställt 4 nya tröjor från HM, ops, och innan det kom jag hem (förra veckan) med ett par jeans, 2 smycken och 2 tröjor haha galet. Kan inte låta bli.
Har kläder hit och dit hos kompisar, kommer inte ens ihåg att de har kläderna där haha. snacka om dålig koll (läs: för mycket kläder!)
Nu ska jag göra klart mina fina rosa bakelser! tjao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0