Underbar

Plugga plugga plugga.
Ist för att berätta att jag sitter och pluggar och hur tråkigt det är tänkte jag ist berätta om den 14/2!
Blev ju som sagt överraskad på morgonen men en underbar blomma och massa sötsaker, åh hur underbar får han bli.
Sen var jag hemma hos honom och plugga, mötte Carro i jakan, luncha och handlade lite småsaker!
Sen senare åkte jag in till stan där babe mötte upp mig. Hade Ingenaning om vart vi skulle gå men han ledde mig till en oroligt fin restaurang.
Vi åt 5 rätters, lyxigt va (;
Det var sååå gott!
Menyn:
Talrik med olika tilltugg.
Svampsoppa (mega god!)
Sallad
Kött, potatis och tryffelsås
Mörk chokladmouse med massa bär och grädde.

Ni förstår inte hur gott det var! Köttet smälte i munnen. Hela kvällen var helt magisk! Det var ingen billig restaurang direkt så blev helt paff när notan kom, snacka om att han gick "all in" min älskling!
Lätt den godaste upplevelsen hitils!
Bästa dagen någonsin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0