Lång dag

Hejsan!
Har haft en lång dag, var i skolan från 11-5 och sem direkt när jag kom hem åt jag middag. Sen snabbt upp och fixa i rummet för städarna kommer imorgon. Sedan in i bilen med pappa och fixar lite grejer och sen direkt till babe.
Har knappt andas känns det som. Och på nått sätt ska jag orka plugga.
Känns ganska omöjligt kan jag berätta..
Har iaf läst 1 kapitel, alltid något.

Ska vara här hos babe hela dagen imorgon pga att städarna är ju hemma hos mig och jag behöver verkligen plugga i fred.
Sen runt 6 tiden ska jag bege mig in mot staden och bli överraskad av babe med någonting! Spännande, det är ju alla hjärtans dag ju hihi!
Hur kär får man bli (:

Nu ska jag försöka plugga lite mer och sen ska jag sova, är helt slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0