Tjabba

Helg!
Babe har varit borta några timmar nu så då har jag passat på att plugga. Stolt över mig själv!
Han kommer snart och då ska vi laga en mysig middag och bara gosa!
Imorgon ska jag upp tidigt för en arbetsintervju! Nervöst tjej, vill verkligen ha jobbet! Skulle sitta perfekt med ett extrajobb.
Vet att det kommer bli sjukt stressigt i skolan då men vill kunna spara pengar inför framtiden och känna att jag hat råd med saker och ting.
Har redan planer på att börja spara till en bil och lägenhet haha! Fast de planerna sträcker sig sisådär 3-4 år i framtiden!
Vet att det låter lite drömmande när jag säger att jag vill liksom ha en snygg bil och stor lägenhet. Vill inte köpa en ful supergammal bil och liten och trång lägenhet. Vill ha lyx redan från börjar, är ändå inte van med att ha budget saker och den vanan ska inte ändras heller ;)
Liiiite önsketänkande, I know men att ha mål är bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0