Long time no see

Hej alla!
Vilken pause!!
Är tillbaka nu iaf! Det har ju trots allt varit sommar lov hallåååå.
Vad har jag gjort under tiden då.. Jag har varit utomlands, Rhodos i 2 veckor med bff gurran! Så sjukt nice! En oförglömlig resa!
Några detaljer får ni dock inte hahaha! Kanske nått minne sen när jag inte känner att jag måste skriva typ 10 A4 för att få ner allt jag gjort sen sist jag skrev!
Har också börjat universitetet nu :D
Hade upprop i onsdag. Som för övrigt blev helt kaosad för mig och Carro!
Orkar inte dra historien nu men det slutade med att vi sprang till lokalen och kom fram helt svettiga... Kul första intryck..
Börjat iaf imorgon på riktigt!! Spännandeeeee :D
Hörs snart! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0