Hell yeaaah

Som sagt så åkte jag kryssning igår, var ett helt gäng så orkar inte säga alla, men typ Hanna em Amanda Gurran Elin Jennifer Fabian Dhaif + typ 30 till.
Det var kul men så jävla dräggit hahaha.
Sov typ 2 timmar.
Nu, efter en natt hemma känner jag måg någorlunda bra. Sitter och pluggar matte :(
Ska snart gå en promenad i det fina vädret, måste gå av mig lite alkohol liksom.
Och sen.... ska jag och Madde gå på en SMINKKURS :D så jävla häftigt!!!!
Madde bjöd med mig, snällare bästavän får man leta efter!!! LOVE YOUU!!
Ska bli så otroligt kul, den håller på ca 4 timmar ;)
Och gissa vad vi ska göra efter.... Gå ut såklart. My life is a party, and not everybody are invited ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0