Hejhopp

Idag har vart en riktigt bra dag. Åkte bil till skolan med maddisen, hade aktiekunskap och sen satte min UF grupp oss ner och dela upp årsredovisningen, efter det satt jag och Carro med svenskan.. HAR GJORT EN SÅN JÄVLA GRYM POWERPOINT!!! Är skit stolt ^^
Vi gick även igenom filosofin lite snabbt. Sen hade jag Körlektion som gick skitbra! Efter det drog jag till maddes jobb och hälsade på henne, :D snackade en liten stund och sen snacka jag med carro i telefonen en låååång stund, ASTAGGAD!!!!
Sen gick jag till bussen, där träffade jag Selma och Tommy som jag samtalade med på hemvägen, sen åkte jag och pappa och tränade spinning ;)

Har filosofi prov imorgon, och om man inte räknar med den snabba diskussionen jag och Carro hade idag så har jag inte pluggat nått. Förstår verkligen inte hur man ska plugga... Får fan gå som det går :@



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0