Long time

Oj det var länge sedan. Men all min tid går till pojkvännen och kompisar... OCH så jobbar jag.. Kommer ni ihåg förra sommaren hur deprimerad jag var under jobbet då haha. Det känns lite bättre i år men att stiga upp kl 05.45 fem dagar i veckan är så sjukt jävla jobbigt och det påverkar mig både fysiskt och psykiskt..
Jobbar från kl 07.00-16.00 så inte så mycket fritid för mig. Och den tid som blir över spenderats jag som sagt med nära och kära.
Sitter på jobbet just nu, har rast i 10 minuter.

Jaha vad har hänt sedan sist då... Har varit på landet en hel del. Firade en underbar midsommar där! Sen har jag varit med babe och kompisar. Och har bokat SHM med maddex2!!!! :D kommer bli så jävla flippat och epic!

Imorgon fyller gurran år!! Så det blir middag och sen en fet jävla utgång! Är dötaggad. SPÅÅÅÅRA!!
Direkt efter jobbet ska jag hem till babe och sen direkt på lördagen in till stan till gurran... Så kommer inte vara femma förrän på söndag. Kan ni tänka er all packning jag har med mig. Kläder + fest kläder, smink, smycken, sprit, skor aah ni fattar.. SJUKT MYCKET!! Är typ 3 Ica påsar och 2 fullproppade väskor hahaha! Fast lämnar ju kvar en del hos babe!
Nä nu är rasten slut. Återkommer i nästa, känner att blogglusten är på topp idag (kan bero på att jag är på jobbet)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0