toooo yooouu

amen tjenare
tänkte betätta lite mer i detalj om gårdagen!
Började med att madde hämtade mig med bilen, sen åkte vi runt till massa ställen och tillslut så hämta vi upp gurran... vi hade ashög musik i bilen så kändes som om vi var västa gangsters.. det enda som saknades var att bilen inte hoppa upp och ner ni vet hehe.
Vi åkte iaf och köpte godis.. jag köpte lite, gurran lagom och madde MYCKET...
madde: ska ha det hela veckan..
yeye my assss fetto! haha nej skojjja hahaha. dålig humor... det där med "bajs is the shit" askul, om man har min humor..
när jag tänker efter så har jag och madde fastnat i bajs och kiss åldern.. ni vill inte ens se våra sms.. tur att iPhonen har en bajs-smilys.. vet inte vad vi skulle göra utan den.
aja efter godiset åker vi hem till mig och ser på en film, sen lagar jag mat till alla och sen fixar vi oss. Em och Hanna joninar senare och vi förar... lite för mycket tror jag haha. (märkes inatt)
Sen drog vi till MP, hade kul. var flippat, spårat och sjukt mycket folk.
Är redan taggad tills nästa helg hahah Mp i mitt hjärta!

Nu ska jag snart sova, bajsskola imorgon (haha nu dök bajs upp igen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0