party, sleep, repeat

asso, jag är verkligen glad över mitt liv just nu. the true faces came out, haha nja men livet är faktiskt bra nu. Lever mitt liv med mina nära. Har kommit madde otroligt nära, vilket är sjukt kul eftersom vi är typ exakt lika. Hanna em och amanda har ju alltid funnits där, bff's liksom. Gurran och jag blir allt mer närmare! GILLA
Min familj är bäst och det är släkten också.
på krogen träffar man fett många trevliga prickar.
TACK madde för du är som jag och vill gå ut typ varje kväll! tack till emmelie hanna och gurran som gjorde mp askul i lördags.
tack den som kom på krogen + alkohol. skulle vara ett jävligt tråkigt liv utan det.

Sista terminen i gymnasiet ska jag njuta! umgås med de som jag vill.  

Haha kan tänka er att ni tror att jag bara festar, kan berätta att det är just precis det jag gör, och vill göra. Vissa av er kanske hellre ligger hemma och ser på film med vän/pojkvän en fredagkväll.. INTE jag.
ta det lugnt kan man göra i graven.
ta det lungt mamma (ja jag vet att du läser) jag ska inte börja med droger eller nått. Jag är perfekt när det gäller till baland. Är bra i skolan och rockar krogen på helgen.
De som inte gillar att festa är inget för mig.

image descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0