Onsdag

är HELT DÖÖÖÖD! kom nyss hem från spinning intervall och fyfan vilket jobbigt pass, definitivt det hårdaste hitils. Mina ben är spagetti. ÄLSKAR känslaan.
Svettades från halsen (?) hahaha då är man svettig kan jag lova (;
Är hemma nu iaf och ligger i sängen och är nöjd över att jag tränat stenhårt 3 dagar i rad. Efter i helgen blir det massa prommenader ist eftersom jag inte får träna på några veckor. Men ska hålla mitt nyårs löfte!

Imorgon har jag faktiskt sovmorgon, jag och carro snacka med matte läraren och bad om att få arbeta hemma eftersom vi inte har nån marknadsföring, så vi skulle haft håltimme på 2 timmar.... han gick med på det och vi fick ett antal sidor att jobba med, nice!
Är som sagt helt död, känner att jag knappt orkar hålla upp armarna, så ska sova snart.

TAGGGAAAA till lördag!!!!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0