Måndag

Kaos morgon, stängd av väckarklockan i sömnen (tror jag?) och vaknade 09.05... Busen gick 09.20! Snacka om panik. Sprang upp och fixade mig fort som fan..
Måste ju fixa tatueringen också så tar extra tid. Var tvungen att strunta i frukosten och sminket blev inte ett dugg bra haha! Hann med bussen iaf ;) det viktigaste var först och främst tatueringen och sen hinna med bussen!

Skoldagen var lååååång! Hade många jobba hålrummet och med endast 2 knäckebröds mackor till lunch så höll jag på dö på svenskan! ( åt ju ingen frukost )
Och det komiska i det hela var svenskans lektion, vi läste och arbetade med en mallig oxfilé! Haha knäppt va ;)
Fick veta en helt sick grej också, ska ha religionprov om 2 veckor.... Och vi har inte ens börjat med religionen ??????
Hur tänkte hon där kan man undra!

Aja får kämpa mig igenom det. Nu längtar jag som fan till middagen, hungrar ihjäl!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0