In Aeternum♥

har fått frågor om min tatuering lite här och där, tänkte ta det här. (bild kommer sen.. svårt att ta på sig själv i ryggen liksom)
Ja, som ni läste så har jag den på ryggen, mellan skuldebladen. Det är en liten tatuering, en text. Det står In Aeternum ♥
(Ja det är ett hjärta efter!)
Som på svenska betyder : Föralltid
Nu till syftet, jag tycker att en tatuering ska symbolisera någonting, för mig betyder den sjukt mycket.
Har tänkt på den i 1.5 år och när jag fyllde 18 så gjorde jag den äntligen.
Det är mest till min älskade morfar som dog för ett tag sedan.
Tatueringen känns som ett skydd, som om morfar står bakom mig och hjälper mig när det behövs.
Men den är även till mormor, farfar och tussan som också är änglar.

Och slutligen är den till alla mina nära och kära.




Varför just du?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0