hejhopp

tjabba
Var ju hos hanna igår, först tjejmiddag och sen utgång till magenta. Hon fick 900:- i presentkort på Nelly av mig em och amanda om ni undrar! (;
Idag mår jag faktiskt bra, inte ett dugg bakis, bara lite seg. Ska nog bara vara hemma ikväll och chilla. ska ju spåra nästa helg både fredag och lördag.
Att festa 2 gånger i veckan räcker och nu har jag gjort det sedan mitten av december... inte bra för kroppen hehe. Men det är så jävla kul så svårt att motstå...
men snart ska jag ta en lugn månad.. (eller..?)
aja vi får se, man lever ju bara en gång så varför inte bara köra ;)?

Nu ska jag iaf snart plugga lite hade jag tänkt, duktig chey som pluggar på lördagar. och JA jag går sam.. som förövrigt är mycket bättre än natur på alla sätt och vis, :)


bild från igår inne på magenta (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0