Galen chey

har inte bloggat på ett tag, är fett trött och idag är jag B.A.K.I.S!

Hanna fyllde ju 18 i måndags och vi drog ut igår (onsdag) Vi var på rose, jag hanna em amand jennifer elin och klara. Hade kul!
men det som inte var lika kul var att vakna kl 7 idag och gå till skolan, fyfan kände mig som en levande zoommbiiiiieeee hela dagen....
mina ögon har svidit som fan hela dagen och nu ska jag snart sova en stund. Är helt jävla DÖD.

Imorgon ska vi ha den "riktiga" utgången, haha nej men vi ska ha tjejmiddag innan och fira hanna osv, ja ni förstår. Då ska vi köra ännu hårdare! ingen skola att gå upp till nästa dag liksom (;

Nä nu ska jag sova! Måste tagga tills imorgon ju! haha mitt liv består av fest, fest och mer fest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0