Onsdag

En händelserik dag. Började med att kolla på film med bror ( som ni vet) sen mötte jag upp Gurran och så pluggade vi på Körskolan. Hade en svenska lektion, jobba lite UF och den var det snabbt hem för att sedan gå till min gamla skola, som ser helt annorlunda ut :/ tittade iaf på min brors arbete, de hade någon Vernissage eftermiddag då de visar upp olika arbeten.
Efter det åkte vi till Ica och nu är vi hemma och ska snart äta middag.

IMORGON SKA VI STÅ PÅ IKEA!!!! Hela dagen :D det är mini-mässa så vi ska stå där och sälja våra älskade handsprit :) kom gärna förbi, vi kommer stå där hela dagen.. Från öppning till stängning!

Dum som jag är glömde jag engelska häftet i skolan, har förhör på fredag och imorgon kommer vi ju inte komma till skolan... Smart tjej..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0