måndag

hejhopp!
Skolan flöt på, var hemma hos mig med gurran på håltimmen och åt nudelsoppa och skratta så tårarna spruta hahaha!
Dagen: Hur lång tid tar det tills du ser dvärjen där borta!
hahah ibland är jag jävligt korkad.
Sen åkte vi tillbaka till skolan och jag hade redovisning, gick väldigt bra :) Efter det satt jag madde och burran kvar och plugga matte! snacka om ambitiösa tjejer (;
Har ingen engelska imorgon, och innan den är matten. så om jag skulle strunta i matten början jag 1.... vilket låter jävligt lockande! så satt ju kvar 1 timme i skolan och pluggade matte nu ju, så kanske ska ta sovmorgon imorgon och plugga lite marknadsföring på morgonen.. ?
hum ska fundera lite mer, men en sovmorgon är jävligt behövlig. Höll på dö imorse så trött jag var. kanske inte så konstigt iofs för jag och madde har ju kommit hem kl 4 på natten både fre och lör hihihi ;)


vill ha somriga kläder på mig NUUU


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0