-

asså fan, inlägget jag skrev på mobilen vägrar komma upp, hade skrivit väsra långa om min gryma dag :(
aja berättar lite snabbt igen då.
Börja med att jag kom till skolan, fick veta att vi inte hade någon lektion, och de andra lektionerna var inställda så om jag bara hade fått veta LITE tidigare att aktiekunskapen var inställd så kunde jag vart ledig idag :@
aja gick iaf till körskolan och klarade testprov B :D aslycklig tjej!
och sen så GICK jag hem. 
och efter det så pluggade jag religion, körkortsboken och marknadsföring.  snacka om bra dag. Känner mig extremt duktig, precis som igår hihi!
Nu ska jag sova och klara den jobbiga torsdag som väntar.... och sen är det ÄNTLIGEN fredag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0