wiii

hejsan orkar typ icke blogga. men ska berätta lite snabbt ändå. Igår så gymade jag efter skolan! duktig chey! Idag så hade jag ju dans, alltid lika roligt!! livspassion! börjar 1 imorgon eftersom jag är så grym under lektionerna. gillar läget just nu! Ska chilla galet, och sova tills jag vaknar av mig själv! imorgon blir en rolig dag, ska jobba med uf! och för de som inte vet vad det är så går jag sam-ekonomi och vi ska nu göra ett eget företag och sälja en valfri produkt. JA ett riktigt företag med pengar osv..
man köper in en vara och säljer lite dyrare, en chans att tjärna någon 100 lapp på! Ska bli sjukt kul att jobba med detta år! Väldigt mycket jobb... men spännande att starta ett helt eget företag. Hur många får göra det liksom i skolan och allt?
Inga tråkiga naturare, hts, bygg osv iaf hehe. Kärlek på sam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0