hahahhah

tjabba!
Tisdagen gick faktiskt rätt fort! och dansen var såklart super rolig!
Men nu till det som gjorde min dag: ingen kommer typ förstå förutom jag själv. Men min blogg är för mig själv såå :) (gurran kommer nog fatta eftersom jag tog det från hennes blogg hihi)
aja här kommer det:

Hon gjorde bajskorvar, vilket var skitkul tydligen!


hahahhahahahahhahahahha asso min mage! fyfaaan hahhahha.
Vad är det med mig och bajs egentligen? tycker det lät sjukt kul iaf och börja asgarva i min ensamhet!

Nu ska jag snart sova! imorgon.... UF! :D


jag och gurran med vårat framtida sommar hus!


Kommentarer
Gurran

hahahah asså jessica!! det blev roligare när jag själv fattade mitt eget "skämt"! haha

2011-09-21 @ 18:47:36
URL: http://maddegustafssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0