dagens höjdareee!

jag och carro var på väg till jakan, hon parkerade bilen och sen när vi gick så utbrast hon plötsligen : KOLLA ETT HJUL..
jag tittar runt mig och ser en sånhär biltruck med ett extrahjul där bak, jag typ svarar: ... aaa...? fattar typ inte vad som var så coolt med det..
Sen när vi gåt typ 3 m så skriker jag: men guuud kolla ett chokladhjul! (ni vet ett sånthär marabohjul som snurrar som brukar finnas på nöjesfält)
Hahahahhaha det var ju det hjulet som carro hade menat XD om ni skulle vara där skulle ni dött. eller nej, tror bara det är jag och barrow som kan ha det så där roligt.
När ni tror ni har upplevt det maximala skrattanfallet så är det inte ens i närheten av vårat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0