torsdag

hejhej!
Idag så var vi på stockholms universtitet och lyssnade på massa föreläsningar. Självklar så måste vi lämna in en skriftlig uppsats om en av föreläsningarna. Jag valde att skriva om " hur känner vi igen en människa" den var skit intressant och vart helt fängslad. Har skrivit klart uppsattsen också, var faktiskt kul att skriva den. Blev en A4 typ, lite mer!
MEN självklart så var jag och min vapendragare carro tvungna att gå på vår matte lektion, annars kommer vi inte fatta ett smack. Så det blev föst en sväng till skolan och sen universitetet. Har varit en super lång dag.
Vi har dessutom hunnit gå till baken och fixat lite med Less UnFresch!

Har också hunnit läsa lite i svenska boken. Fick också veta idag att matteprovet är flyttat till samma vecka som vi har marknadsföring, känns inte okej. Aja får försöka lösa det på något sett. Det som är jobbigt är att jag verkligen vill satsa på båda ämnena så skulle uppskatta om de inte var samma vecka "/
notis till mig själv : KÄMPA! 29 dagar kvar, sen blir det spåraspåraspåra


super gammal bild på mig, liten liten fjortis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0