tisdag

hejsan
Provet gick sådär. vi fick jätte lite tid så hann inte klart! sämst.
Men nu, när vi skulle dit och hem, till dansen så var det värsta problemen med tågen. Först när vi åker dit så stannar tåget och i högtalarna säger det att någon har fått nått anfall eller nått så abulansen är på väg. Sen efter ett tag kommer ett nytt tåg som alla byter till.
Och sen på hemvägen så är tåget typ 20 min sen -.-
Sämst.
Aja är fett glad över att jag har sovmorgon imorgon, var helt DÖD på dansen.
höstlovet börjar få sina planer. På fredagen (4) så fyller jag år! :D helt ofattbart, haha förlåt. vet att ni läser att jag fyller år i princip varje inlägg, men länktar sjukt mycket! sen har jag 3 andra dagar uppbokade. Måste se till så jag tar vara på lovet och verkligen vilar! Men självklart så måste jag plugga. aja en sak av typ 15 klara iaf "/

Nu ska jag läsa bloggar (CARRO, CARRO OCH GURRAN MÅSTE BLOGGA!)
Appropå carro och carro så är det faktiskt lite irreternade att de heter likadant. Båda är liksom några av de närmaste till mig.
Om ni undrar vilka det är så har vi först Carro kompis, ja som ni hör så är vi kompisar (jävligt bra sånna för den delen)
Och den andra carro är min lilla älskade kusin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0