spårat

hello!
sorry för att jag inte skrivit, men har varit sur över mitt busskort skit länge :P men nu börjar jag smälta det.
Har inte hänt så mycket i veckan. Har pluggat som en galning bara.

Igår så fyllde elin 18 år så först var det tjejmiddag och sen en fet fest. Asso den va GALEN! vet inte ens vad som hände. spårad är det enda ord som passar in. Galen och spårad! Dansade hela natten! Slutade med att jag hanna fabbe och söder fick gå hem från skälby. kom hem typ 4. Vakna kl 1 idag! väldigt sent.
Har pluggat och hängt upp ett par nya hyllor som jag och pappa införskaffade på IKEA i torsdags. Nu står mina cocacola designade glas och någa perfymer på dom. Blev skit snyggt ;)
Nu ska jag se på tv och njuta av lördagen. imorgon ska jag plugga, plugga och plugga. Vänta sa jag plugga? ska iaf plugga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0