:(

vet inte vart jag ska börja, hur jag ska skriva. Det är inte ens möjligt att få ner mina känslor med ord. Vi har så otroligt mycket i skolan nu.
På svenska lektionen när vi fick veta när provet skulle vara så blev min hjärna helt tom. Det ända jag tänkte var: nejnejnej. Jag vill ge upp, orkar inte! :(
Asso om de där jäkla narutrarna tror att de har mycket så kan jag bara informera er om att ni inte kan ha värre än mig just nu.
Har minst 15 saker att göra innan lovet, och av de är 5 stora prov och resten inlämningar på jag vet inte hur många sidor.

Ska tillexempel skriva 2 affärsplans inlämningar, en som ska redovisas och lämnas in och en som ska vara ett tävlingsbidrag. Båda ska vara ca 12-14 A4.
Det var bara en av sakerna, kan inte sitta och skriva alla, skulle bli typ 5 sidor.
Har aldrig kännt en sånhär känsla, det är så mycket så jag vill bara lägga mig ner och gråta.
Dö skolan, dö.
Mitt liv suger just nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0