06/10-11

hejhå
gissa vad jag ska göra hela helgen.. pluggaaaa! och köra bil är planen. Den enda helgen på typ 2 månader som jag inte har något plannerat så ska verkligen försöka bli klar med alla inlämningar som ligger och stör. Så jag senare bara kan koncentrera mig på proven. Hatar såndadär sidework, som bara är i vägen. Skulle vara såååå skönt att bli av med några såna i helgen, så jag ska kämpa.
På söndag fyller min älskade bror 12 år så då ska vi fira honom hela dagen, så har ändå nått att göra i helgen. Fredag och lördag får bli pluggdagarna. 
Sen kommer jag få sitta hela nästa vecka med ett jätte svårt prov, psyologi. man ska liksom tänka i massa svåra banor och gud vet vad. Skit krånglit och jobbigt verkar det vara iaf.
aja nu ska jag snart sovaa!
Imorgon är det Risk1 för min del, kurs i 3 timma, yey-.-




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0