sjuuk

hejhej
Nu har jag gått och blivit sjuk! förkyld! och jag har 4 misstänkta för detta hemska brott.
suspect 1. Mamma
suspect 2. Bror
suspect 3. Gurran
suspect 4. Burran

Kan möjligtvis vara alla 4! bajs dom hehe. jag SKA! gå ut på lördag iaf, så efter det kan sjukdommen bryta ut om den nu måste det.
dö åt min hals, ska knarka halstabletter från och med nu.
Var inne på kusins blogg och hitta en bra låt! skruva upp basen så blir man riktigt jävla taggad! ska definitivt lyssnas på under lördagen när jag fixar mig :)
På tal om det så vet jag inte aaaaaaaaaaaaaallls vad jag ska ha på mig :( Tror jag bestämt hår och smink (kanske) ska typ vara en stram hög hästsvans och röda läppar, och bara lite smink på ögonen. När jag beskriver det såhär låter det typ som en sexig lärare hahhaha.
Men om jag ska ha det så måste jag ha svarta kläder.... Och allt beror på vad em och amanda ska ha på sig. har de klänning har jag, kör de byxor så kör jag också det hehe :P
Samma sak med klackar, har det om de har det. Så vet inte alls hur jag ska se ut! allt beror på dem typ ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0