Pappa <3

Farsdag idag ^^ hela familjen gick ner till la gondola och åt gott :) nu är vi hemma och hela familjen sitter nere i vardagsrummet, fast alla gör olika saker Haha, Jocke läser, pappa fixar mammas dator, mamma ser på tv och jag lattjar med min älskade iPhone. Har även skrivit klart mitt äkliga bajs tal som jag ska hålla på onsdag.

Kanske ska berätta lite om gårdagen :D jag, Amanda och Hanna bakade en mega kokosboll som vi gav henne hehe. Vi åt iaf gott, vi var 8 tjejer + släktingar samt familjevänner till Em. Hennes pappa gjorde asballa drinkar till oss ^^
I present av oss gick hon en navel piercing, en ögonbrynspenna, bakispiller, fickplunta, och en locktång :D
Utgången var lyckad, var ju sjuk så var inte på topp, men hade asnice ändå ;)

Nu ska jag sova och hoppas på att jag är friskare imorgon,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0