annorlunda

hejhej
Nu fyller jag 18 om några minuter. kan verkligen inte förstå det. Är super duper glad med känner ändå nån... hum ångest typ. Jag vet inte varför. Känns som om det oskyldiga och lätta livet är över. Nu är det dags för framtiden, snart ska man hitta "den rätte" skaffa familj, bli gammal och dö.
Allt känns mer läskigt nu, måste ta egna beslut. Efter studenten så är trenden att man flyttar till en stad och pluggar där.
känner mig inte alls redo att bo själv, vill bo med mamma, pappa och bror. Är väl helt enkel rädd för alla förändringar.
Jag ville verkligen att du skulle vara här morfar. Se mig växa upp, leka med mina ungar. Gå bort när jag är redo för det. inte nu. jag var 16 år, det var inte din tur. nått blev fel.
Varför måste jag åka till 4 gravar medans andra inte behöver besöka någon. förstår inte.
Saknar dig.

Nu ska jag sätta ett leende på mina läppar, imorgon är jag 18 år. that's it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0