söndag

hellu
Igår var jag på släktkalas hos mina kusiner, mina moster har fyllt år och om några dagar fyller min stora tjej hela 15 år, tiden flyger. Känns som igår hon gick efter mig och härma mig in i minsta detalj :')
Senare efter em trevlig dag gick jag till axel och sov där, (jorden gick inte under heller btw)
Idag så kom jag hem runt 11 och sen kl 12 drog jag till Carro. vi skulle plugga spanska....... haha hur gick det tror ni? Vi låg och sola ist :)
Gick hem och åt och sen möttes vi ännu en gång och gick en powewalk i ca 1.5 timme, satt vid vattnet ett tag och bara blickade ut över den underbara kvällen.
Nu är jag hemma och väntar på att Jersey shore ska börja, ska sen sova och sen börjar ännu en vecka i skolan! håll ut!

En bild från prommenaden:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0