söndag

hellu
igår pluggade jag på bra, tränade även sen efter, har träningsvärk idag. Sen satt jag bara och solade. Carro ringde och vi tog bilen till ica och handlade jordgubbar och vindrovor. Vi skulle se på en film men sen messa carro mig och kom på den gryma iden, att åka ut med båten och sen övernatta på hennes landställe. Sagt och gjort, vi Åt middag, satt nere på bryggan och åt jordgubbar och spela yatzy (som jag ägde på) och festa lite (hehe bara carro som fattar) och sen gick vi in och såg på den senare Harry Potter och sist la vi oss och snackade läääänge i sängen tills vi tillslut somnade.
Vi åkte hem tidigt så vi skulle hinna med att plugga och det har jag även gjort. Satt och plugga 2.5 timme nonstop!
Senare satt jag bara och sola/läste min bok. En bra dag. Kusin kom även hit.
Har nyss badat fotbad och nu väntar jag på Jersey Shore. Ska ladda upp inför en jävligt jobbig vecka, men med det fina vädret känns allt lite bättre. Hejdåå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0