hejhopp

hejdär mina kära vänner. Har så mycket att berätta. fick MVG på företagsekonomi provet medan enegelska nationella gick skit. Redovisade även om min bok på engelskan, det gick bra. Carros grannar har hittat 3 kattungar som är typ nyfödda (inte ens öppnat ögonen) så dom har jag gosat med, sjukt söta, ni förstår inte. Så otroligt små också.

Sov hos axel igår och nu är jag hemma och sitter och degar i soffan. Har pluggat lite och sett lite på mamma mia filmen.
Det är sol ute men blåser så mycket så det är inte så skönt som jag väntade mig att sola, så gick in igen.
Ikväll ska jag till amanda som har fest för hon har fyllt det vuxna året! Ska äta middag och sen kommer folket så blire party. Är fett trött just nu dock.. och har ingenaning om vad jag ska ha på mig. ska gå upp och kolla snart. Nej nu ska jag sola lite ändå för kan inte sitta inne när solen lyser! hejdå


tja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0