tankar

hellu
gurran har ju börjat blogga, gillar starkt. Det är mega kul att läsa om andras liv och vardag, iaf om man fastnat för någon eller om det är någon nära. Tänk vad mycket jag vet om ex carro som jag aldrig skulle fått reda på om jag inte följde hennes blogg. Att hon ex idag, Tisdag 29/3-11 har haft en stressig dag och vart helt seg i huvudet och haft en skit jobbig träning. Hur många visste det?
Själv så bloggar jag inte för att jag vill bli känd eller nått annat trams. Bloggar bara för mig själv, super skönt att skriva av sig ibland och tycker det är otroligt smart att jag kan gå tillbaka i arkivet och se vad jag gjorde för exakt ett år sedan.. hur många av er kan det? Ni med bloggar ja, dagbok funkar ju också iofs. Men annars är bloggandet ett väldigt fiffigt sätt att bevara minnen och händelser som man annars lätt glömmer bort.
När jag är 50 år ska jag läsa om hur mitt liv var när jag var 17.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0