onsdag

hejsan
Just tränat kickboxning med Carro, som vanligt. Fast innan var vi i jakan och handla present till hennes mamma som fyller år imorgon.
MVG på Hamlet grejen i engelskan, känns bra :)
Imorgon börjar jag 11 så det är super skönt, måste verkligen få sova ut känner jag. Är trött precis hela tiden. Skönt att ha företagsekonomiprovet avklarat, det gick väl okej.
Nu ska jag knarka låten on the floor och tagga till fredag.
Hela fredagen kommer vara fullspäckad! först skola, där vi har föreläsning (en från 2världskriger samt en föredetta kriminell ska stå och babbla hela dagen) slutar kl 2, då tar jag och carro bilen till vällingby, går runt där ett tag. Ska köpa lite småsaker. Sen ska vi hem till carro och hämta massa grejer, smink, kläder, sovsaker osv. Sen ska vi gå hem till mig. Baka en kaka och sen invänta våran kära klass som kommer vid 8. Ska ha förfest hemma hos mig och sen drar vi till the big party :) kommer bli awsome!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0