Onsdag

Hejsan svejsan. Så otroligt skönt att vara ledig idag, har läst 3 kapitel i svenskaboken och ska snart börja med matten. Ska kanske träffa à sen, om han vaknar vill säga. Han sover superlänge, vilket är jobbigt för jag själv brukar gå upp ganska tidigt. Tycker man slösar bort livet med sömn, det är ju klart att jag sover länge ibland med. Efter en fest eller en sen kväll helt enkelt. Men han sover alltid länge. Aja då har jag ju tid till plugget iaf så ska se till så jag tar vara på tiden. Halv 3 ska jag bege mig till skolan för mitt samtal och sen ska jag vila. Tror inte det blir någon kickboxning idag heller :( är fortfarande förkyld och får inte träna för mamma. Får jätte lätt öroninflamation så måste ta det lugnt veckan ut.. Sucks. Hejdåå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0