måndag

hejsan
hade ingen historia idag, sjukt skönt. Kom hem runt hakv 3 och såg på tv en liten stund. Åkte till IKEA och åt middag och sen hem och plugga.
Har gjort lite matte och läst svenska boken. Den handlar om någon 100 åring som är på rymmen... inte alls min typ av bok jag gillar så tycker det är rätt trist att läsa den.
A svarar inte på sms och jag överregerar, ni ska bara veta vilka ideer jag har bildat i mitt lilla huvud... hoppas han svarar snart!
Fick mycket beröm över mitt hår idag btw, är själv väldigt nöjd med det. Det ser faktiskt färgat ut, fast det är det ju inte.
Aja nu ska jag se på tv och sen sova. hejdå


vill vara bruuuuun igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0