hemma



okej som ni kanske ser så var överraskningen en middag på Fridays, hon fick även ett halsband :) Måste berätta en rolig grej som hände.
Det satt några engelskmän nästan brevid oss, en av de hade en stor systemkamera och han riktade den rakt mot oss typ hela tiden. Carro hade ryggen mot de så bara jag som var med på alla bilder typ.
Trodde först de tog på helheten men sen märkte jag hur han bara sikade in på mig och carro. de kollade även rätt mycket. Sen börja han fråga om vi ville sitta med dom, vi sa nej.. men han gav inte upp, han höll på och vifta med händerna och bad oss att komma till dom... Hans kompis frestade med viklöksbröd haha.
Vi sa nej typ 50 gånger, då kom han fram och satte sig typ 3 cm från mitt huvud och frågade 10 gånger till.. Vi blev räddade av en super söt servitris som satte tillbaka honom på sin plats. Lite senare tog den där jobbiga snubben upp kameran igen och fotade oss gång på gång. Fast vår servitris sa till typ 5 gånger.
Sen gick vi haha.
Undrar hur många bilder vi är med på, 1000 typ. och ja han var super full.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0