hejhopp

hejsaaan!
Jag och carro har kört runt jätte myckeeet! eller hon har kört och jag har suttit brevid.. men det är ändå sjukt kul. Det är inte ens jag som har körkort men allt känns så overkligt. nu börjar jag känna att vuxentåget börjar närma sig, men jag vill inte hoppa på än iaf.
Är dock bajs skit verkligen mega sur över att min kära lilla vapendragare får gå ut på krogen medan jag får sitta hemma.
Det äger att hon har körkort, är så pass ofta med henne så passar alldedes utmärkt! livet kommer bli så mycket skönare, slippa bussen hela tiden liksom. Så allt för dåligt är det inte att carro fyllt 18.
Sov hos henne också, sen igår sov jag hos axel.
Nu ska jag få gäster så vi hörs sen, hejdååå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0