hejhopp

tjenare mannen.
Tränat klart nu, är trött. Ska lägga mig i sängen, plugga lite till och fixa nya låtar till ipoden. Är helr kär i Jennifer Lopez nya låt, on the floor! Kärlek på den.
Börjar tidigt imorgon, men slutar även tidigt. Då ska jag bara hem och plugga (som vanligt) haha det ända jag nästan skriver om är hur jag har varit i skolan och sen pluggat... men vad finns det mer att göra på en vardag (då man även satsar på skolan och inte är en förlorare :) ) Vardagar + söndagar = plugg.
aja nog om detta. Ska hoppa in i duschen nu, vet inte varför jag fastna framför datan. Och varför säger man "hoppar in i duschen" gör nån det eller? Man går ju in, men hur fult låter inte det: Nu ska jag gå in i duschen... låter som om man ska krocka med det där glaset.. hehe
nej gud vad jag babblar om ointressanta saker, nu ska jag GÅ in i duschen. HEJDÅ



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0